14 Nisan 2015 Salı

NAKIŞLI TEPSİ ÖRTÜSÜ 3

NAKIŞLI TEPSİ ÖRTÜSÜ 3

         Nakış denemelerine devam. Küçük örtüler tepsi örtüleri yapmaya devam ediyorum. Evde bulduğum her kumaş parçasını değerlendirip.Yeni ürünler elde etmeye devam.

               Kalp desenlerini denedim. Etrafını da piko yaptım. Evimin yeni süsleri hazır. Biraz acemice ama makineyi kullanmayı öğrendikçe daha güzel parçalar çıkartıyorum.


         Herkezin bir hobisi olmalı. Benim biraz fazla. Kendimi geliştirmeyi seven biriyim. Zamanım yok demek aslında insanın kendine yaptığı bir eziyet. Bir şeyler yapmak boş durmamak insanın hem bedenini hem de zihnini  dinlendirip geliştirir.


            Sizlerde uygulaya bilir.Dikiş nakış makinanız olmasa bile elinizde işleme yapa bilir kanaviçe işleye bilirsiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder