8 Mart 2015 Pazar

ESKİ KAZAKTAN YELEK YAPIMI

DÖNÜŞÜM PROJESİ

                Eski  kazaklardan yeni ürünler çıkarma projesi. Eskiyip küçülen yıkamadan çeken keçeleşen kazaklardan yelek yapabilirsiniz. Sıcak suda yıkamadan kaynaklı keçeleşen angora kazağımı kesip biçip yeleği dönüştürüp yeniden kullanacağım bir eşyaya çevirdim.



                Kazağın kollarını kestim. Yakasını kesip çıkardım. Kazağın ön kısmını ortadan 2 ye kesip yelek formunu oluşturdum. Kestiğim ö kısmı 2 ye katlayıp yaka kısmını  makasla biraz daha kesip yaka formunu oluşturdum.

          Kazağın kestiğim yerlerini kıvırıp  uygun renkte dikiş ipiyle diktim. Beş adet düğme.  Düğme yerlerini  belirleyip sabunla işaretledim, makasla kestim. İlikleri dikiş ipiyle etrafından sarıp ilikleri oluşturdum. Düğmeleri de dikince yeleğimiz hazır.




iyi günlerde kullanmak dileğiyle...

1 yorum:

  1. merhaba, çok güzel olmuş, elinize sağlık... kollarını çevirirken herhangi bir şey kullandınız mı pot yapmasın diye?

    YanıtlaSil