22 Mayıs 2015 Cuma

KOT ÇANTA YAPIMI

KOT ÇANTA YAPIMI

              Kot kumaştan el dikimi çanta yapıp. Üzerini kum boncukla boncuk işlemesi yaparak şık bir çanta sahibi olabilirsiniz.

             
                 Heybe şeklinde diktiğim bu çantanın kapağına kum boncukla desen işledim. İşleme için sabunla çizdiğim deseni kum boncukla boncuk iğnesiyle işledim.

          
          1 m / 38 cm boyunda dikdörtgen kumaşı üçe katlayıp tersten yorgan iğnesiyle naylon iple diktim. Kapağın kenarlarını kıvırarak diktim. 180 cm / 8 cm boyunda kot kumaştan da sapını yaptım. 
1 cm dikiş payı bırakarak tersten dikip kalem yardımıyla çevirip. Çantanın yanlarından diktim. Dikişleri iğne ardı yapıp. İpin ucunu çakmakla yakıp yapıştırdım. 

         
      Sizlerde istediğiniz deseni uygulayarak kottan işlemeli bir çantaya sahip olabilirsiniz. Kesip, biçip, dikin. Üzerine boncukla işleyin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder