28 Mayıs 2015 Perşembe

GÖKKUŞAĞI ATKI ŞAPKA TAKIMI

GÖKKUŞAĞI ATKI ŞAPKA TAKIMI

             Tığ işi artık iplerden atkı şapka takımı. Yapımı kolay ve basit. Şimdiden yapıp hem artık iplerden kurtula bilir hemde bir atkı şapka takımına sahip ola bilirsiniz. Önce şapkayı yaparsanız, kalan iplerden de atkıyı yapabilirsiniz.

           Örgülerden kalan iplerle gökkuşağı gibi renkli bir atkı şapka takımı yaptım. Sizlerde kalan iplerden bu şekilde takımlar yapa bilirsiniz. Şapkayı trabzanla yaptım. Önce 6 zincirle bir halka yapıp üzerine 12 trabzan yaptım. Her sırada 1 yere 2 kere batarak çoğaltıp istenilen genişliğe gelince artırma yapmadan ördüm. Beyaz rengi taban seçip, her sırada renk değiştirdim. Bir renk bir beyaz şeklinde örülür.Şapka boyu tamamlanınca bitirip, ponpon yapıp yan tarafına taktım.



              Atkının yapılışı 2 li trabzan yaptım. İpleri bitene kadar trabzan yaptım. Atkıyı bitirdiğimde de uçlarına püskül taktım.
                 Yapımı kolay renkli ipler ve bir tığ  ve makas yeterli. Gerisi sizin hızınıza bağlı. İsterseniz İpleri ikiye bölüp İki tarafına eşit renklerin gelmesini sağlaya bilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder