11 Ağustos 2015 Salı

BONCUK İŞLEMELİ KOT ÇANTA

BONCUK İŞLEMELİ KOT ÇANTA 

MODELLERİ

                Bir kaç yıl önce kot kumaştan yaptığım Boncuklarla süslediğim çantalarım.


         Kot kumaştan yada eski kotlardan çanta yapa bilirsiniz. Dikdörtgen bir parçayı önlü arkalı evde bulunan boncuk ve pullarla süsledim. kalemle istediğiniz deseni çizip, boncuk iğnesiyle nakış yapıyoruz. Astar olarak bir kat kumaş kullanıyoruz. Astarla kumaş arasına karton mukavva kesip yerleştirdim. Sap olarak kurdele diktim. Yanlara oval kumaş kesip üst taraftan büzüp daralttım. Ağzına fermuar diktim. Elle yorgan iğnesi ve naylon iple diktim. Sizlerde kendinize böyle şık çantalar yapabilirsiniz.


               Her iki tarafını farklı desenler işledim.


                  Bu çantayı da daha uzun yapıp, sapını da kottan yaptım.

                    Kesip, biçip, dikip, işlemelerle süsleyip kendi tarzınıza uygun size özel çantalara sahip olabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder