5 Kasım 2015 Perşembe

TABURE MİNDERİ

TABURE MİNDERİ

         Evdeki taburelerinize yapabileceğiniz tığ işi minder kılıfı. Evinizin güzelliğine güzellik katacak. İstediğiniz yuvarlak dantel modelini kullana bilirsiniz. Bu modelden supla da yapa bilirsiniz. İçine elyaf koyup yastık olarakda kullana bilirsiniz.

malzemeler: 

                         3 yumak mavi iplik.
                 İpinizin kalınlığına uygun tığ ben 1numara tığ kullandım.
                 makas, çengelli iğne
                 içi için sünger, astar için kumaş
         
           Ben kılıfın iki tarafına farklı desenler uyguladım. Çift trabzanla ördüm. Yanı için sünger genişlişliğin de  zincir çekip 3lü trabzan yaptım. minderin çevresini saracak ölçüde örüp bitirdim. Tığ ile önce bir motifin etrafına diktim. Kumaşla süngere astar diktim.Diğer motifinde yarısını dikip içine süngeri geçirip tığ ile dikip kapattım.


               Sizde böyle güzel minderler yapa bilirsiniz. İster tığ işi İsterseniz şiş örgüsüyle yapıp evinizin havasını değiştire bilirsiniz.

           
             Minderi çift taraflı kullana bilirsiniz. 4 adet burgudan ip yaptım. Siz isterseniz zincirde çeke bilir yada kurdale kullana bilirsiniz tercih sizin. 4 tarafına yanların tam ortasından bağlama iplerini geçirdim. Taburenin ayaklarına bağlama iplerinden bağlayıp kullana bilirsiniz benden anlatması sizden uygulaması.

free crochet patterns

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder