9 Ekim 2015 Cuma

TEPSİ ÖRTÜSÜ

DANTEL KENARINDAN TEPSİ ÖRTÜSÜ

           Çilek desenli masa örtüsünü annem bitirmek üzere ona dantel kenarı ararken netten bulduğum bir şalın desenini kullanmaya karar verdim. Bakalım  masa örtüsü kenarına uygulayınca nasıl olacak. 


                     Netten bulduğum şalın şeması. Ben kutucuklar oluşturup üzerine çilek desenini yerleştirdim. Kim demiş dantel sadece dantel ipiyle örülür diye kalın yünlerle de öre bilirsiniz. Hem böyle modern ve şık örtülerle evinizi süsleye bilirsiniz. Hem de kolay öre bilirsiniz.


                 Buda netten bulduğum şalın modeli. Bu modeli de ilerde örebilirim. Örgünün her türlüsünü seven biri olarak tığ işi,şiş, beş şiş diye ayırmam, hatta biraz örgü fanatiğiyim diye bilirim. Saçlarımı da çeşit çeşit örmekten her zaman hoşlanmışımdır.


              Çıkardığım motifi başlanğıç kısmından tekrar başlayıp bir sıra boş kutu yapıp dantel kenarını tekrar tığ işiyle ördüm. Sonuç güzel bir dantel tepsi örtüm oldu.
                    
                   free crochet patterns.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder