31 Temmuz 2015 Cuma

BEBEK KIYAFETLERİ

BEBEK KIYAFETLERİ

           Bir kaç yıl önce bir tanıdığımızın bebeği için ördüklerim.  Biraz kendimi kaptırıp fazla model yapmıştım. Resimleri karıştırırken buldum   ve sizlerle paylaşmak istedim. Gelecek sayılarda modellerin tarifini de anlatıcam.


                    Kırmızı patikler şile ördüğüm patik modeli...


                         Beş şile ördüğüm bebek çorabı...


                   Şapka, patik, eldiven takımı, şişle örüp tığ ile süsledim.
Sizlerde patiklere, örgülere tığ ile yaptığınız çiçeklerle süsleye bilirsiniz.

                     Kırmızı bebek patiği, balerin modeli...


                  Karpuz modeli bebek patiği içlerinde en kolay örülen patik modeli.


               Takımın patiği şişle örüp  tığ ile süsledim.


          Tığ ile şişle, 5 şişle ördüğüm birbirinden güzel bebek örgüleri...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder