22 Ocak 2016 Cuma

ÇEKMECE ÖRTÜSÜ

ÇEKMECE ÖRTÜSÜ

             Nakış işlemeli çekmece örtüsü. Çekmecelerin düzensizliği daha düzgün nasıl olabilir derken üzerlerine örtü koyma fikriyle çekmece örtüsü yaptım. Biraz dikiş biraz nakış makinemin yardımıyla bu güzel örtüleri yaptım. 

            Sonuçta hem daha düzgün çekmecelerim oldu, hemde evime güzellik kattı.

          
             Evinizin şıklığına şıklık katmak isterseniz sizlerde bu şekilde örtüler yapıp evinizi güzelleştire bilirsiniz.

              
                 Kasnağı yerleştirdiğimde ince kumaşlar da kenarlara kalın bir kurdela kesip uçlarını yaktım. Kurdelayla kasnağın çevreleyip bu şekilde kasnağı yeleştirdim.

           
            Örtüleri biçerken kıvırma payları ve kumaşın suya çekme özelliğinide dikkate alıp biçin.


           Bir kaç değişik motif kullanarak tasarladığım bu örtüleri çekmecelere yerleştirdim ve artık kullana bilirim. Sizlerde bu şekilde tasarımlar yapıp kullana bilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder