14 Şubat 2015 Cumartesi

YAPRAK YASTIK

 YAPRAK YASTIK

             Yine bir dönüştürme.Yaprak modeli ve ajur deseniyle yaptığım hırka zamanla sarktı ve büyüdü bende geri dönüştürüp kullanmaya devam etmeye karar verdim. büyük bir hırka olduğu için üst kısmından 2 adet küçük alt kısmından 2 adet büyük yastık çıkardım.







 Büyük yastık kılıflarını yastık kılıfının üstüne iğneyle monte edip. orlon iplikle üzerine diktim.Yastık kılfları pazarda 1.5  2 liraya satılıyor. evinize renk katmak size kalıyor




  
Küçük yastık kılıflarını evde giymediğim gömleklerden yaptım.gömleğin kollardan altını kesip kare yastık kılıfı şeklinde diktim düğmeleri de yastık kılıfının ağzı oldu oradan yasığınızı içine geçirebilirsiniz.





Ben yastıklarımı çok sevdim. Sizlerde eskiyen artık olmayan kazaklarınızdan örgülerinizden dönüştürerek yeni ürünler elde edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder